مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-19فناوري

نزاجا: خطوط مرزی توسط سیستم های تصویری و شنیداری رصد می شود


ما در حوادث طبیعی و غیرمترقبه که تمامی سیستم های ارتباطی قطع می شود با حضوری موثر و با برقراری سیستم های پیشرفته تصویری و شنیداری امکان ارتباط را در لحظه میسر می کنیم.

- ما در حوادث طبیعی و غیرمترقبه که تمامی سیستم های ارتباطی قطع می شود با حضوری موثر و با برقراری سیستم های پیشرفته تصویری و شنیداری امکان ارتباط را در لحظه میسر می کنیم.

معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات نیروی زمینی ارتش گفت: تمامی خطوط مرزی کشور که یگان های نیروی زمینی ارتش در آنجا مستقر هستند با دوربین های پیشرفته رصد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، امیر ایرج شاکری معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات نیروی زمینی ارتش، گفت: هیچ گونه نگرانی از حوادث و اتفاقات مرزی نداریم زیرا لحظه به لحظه رویدادهای این مناطق با پیشرفته ترین سیستم های ارتباطی کنترل و رصد می شود.

وی با بیان اینکه امروز این نیرو پیشرفته ترین تجهیزات را در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات در اختیار دارد، افزود: تمامی حس گرهایی که در مناطق مرزی مستقر شده اند، اطلاعات را به صورت آنلاین دریافت و به سامانه فرماندهی ارسال می کنند تا لحظه به لحظه این مناطق پایش شود.

معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: از جمله افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که تمامی سیستم های ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاجا: خطوط مرزی توسط سیستم های تصویری و شنیداری رصد می شود

نزاجا: خطوط مرزی توسط سیستم های تصویری و شنیداری رصد می شود