مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-18بين الملل

حدود 2000 نفر دیگر در تنها یک شبانه روز قربانی کرونا در آمریکا شدند


طبق گزارش ها، آمار مرگ و میر کرونا در آمریکا به طور متوسط ​​به بیش از 1900 نفر در روز رسیده که تقریباً 30 درصد در دو هفته گذشته افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق گزارش و بستری شدن در بیمارستان های ایالات متحده علائمی از کاهش دارد، این موارد همچنان در مقایسه با اوایل تابستان بسیار زیادتر است و در عین حال، شمار مرگ ومیرهای جدید روند افزایشی دارد.

  بر اساس پایگاه داده روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، در حالی که نوع دلتا در جوامع غیرواکسینه جولان می دهد، گزارش مرگ و میر جدید در آمریکا به طور متوسط ​​به بیش از 1900 نفر در روز رسیده که تقریباً 30 درصد در دو هفته گذشته افزایش یافته است و تقریباً از هر 500 آمریکایی یک نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده است.

این در حالی است که بر اساس داده های فدرال، سرعت واکسیناسیون نسبتاً کند است و تاکنون 64 درصد از افراد واجد شرایط در ایالات متحده واکسینه شده اند.

پایگاه آماری worldometers هم آمار نیویورک تایمز را تایید می کند و طبق این آمار، در شبانه روز گذشته، هزار و 938 نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

  آمار ابتلا هم در این کشور همچنان بالاست و در شبانه روز گذشته حدود 158 هزار مبتلای جدید ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 2000 نفر دیگر در تنها یک شبانه روز قربانی کرونا در آمریکا شدند

حدود 2000 نفر دیگر در تنها یک شبانه روز قربانی کرونا در آمریکا شدند