مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-18فرهنگي

«بی فاصله» رونمایی شد/ تلاش برای متفاوت بودن در روزگار کرونایی


مراسم رونمایی از آلبوم «بی فاصله» به آهنگسازی مجید عسگری و خوانندگی وحید تاج در حالی برگزار شد که حاضران در این برنامه از انگیزه های خود برای انتشار یک اثر موسیقایی در روزهای کرونایی گفتند.

- ، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی بی فاصله به آهنگسازی مجید عسگری و خوانندگی وحید تاج روز شنبه بیست و هفتم شهریور ماه همزمان با روز شعر و ادب فارسی در باغ خانه شاعران ایران برگزار شد.

بی فاصله عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در بازار فروش محصولات موسیقایی است که به آهنگسازی مجید عسگری و خوانندگی وحید تاج در دسترس شنوندگان قرار گرفته و رهگذر ، تک نوازی عود ، سرگشته ، رقص باد ، بی فاصله ، بازگشت ، صبح خیزان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

مجید عسگری آهنگساز آلبوم بی فاصله در ابتدای این برنامه درباره دلایل انتشار این آلبوم گفت: مدتی قبل کنسرتی را برگزار کردیم و پس از آن بنا شد تا اگر امکانات و شرایط اجازه دهد آلبوم اثر را آماده کنیم و امروز خوشحالیم که به واسطه تشویق های جناب قنبری و توانمندی های عالی وحید تاج شرایطی پیش آمد که بتوانیم شاهد رونمایی این اثر باشیم.

عسگری درباره انتخاب اشعار این آلبوم هم بیان کرد: آنچه در انتخاب اشعار این اثر صورت گرفته، انتخاب اشعار بر اساس موسیقی چند صدایی است که تلاش شده در قطعات روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بی فاصله» رونمایی شد/ تلاش برای متفاوت بودن در روزگار کرونایی

«بی فاصله» رونمایی شد/ تلاش برای متفاوت بودن در روزگار کرونایی