مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-18سياسي

ترجیحم این است در کرمانشاه ادامه ندهم/ موانع زیادی جلوی راه بخش خصوصی است


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هرآنچه در توان داشتم برای کرمانشاه انجام دادم، گفت: ترجیح می دهم دیگر در کرمانشاه ادامه ندهم، زیرا مردم با هدف تغییر به دولت سیزدهم رای دادند و تغییر هم امیدآفرین است.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هرآنچه در توان داشتم برای کرمانشاه انجام دادم، گفت: ترجیح می دهم دیگر در کرمانشاه ادامه ندهم، زیرا مردم با هدف تغییر به دولت سیزدهم رای دادند و تغییر هم امیدآفرین است.

هوشنگ بازوند در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که امروز (27 شهریور ) برگزار شد، با اشاره به روی کار آمدن دولت سیزدهم و تغییر احتمالی استانداران، افزود: ترجیح من این است که دیگر در کرمانشاه ادامه ندهم، زیرا وقتی مردم به دولت سیزدهم رای دادند یعنی درخواست تغییر داشتند و بهتر است این تغییرات انجام شود، زیرا تغییر امید آفرین خواهد بود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در این چهار سال هر آنچه در توان داشتیم برای کرمانشاه انجام دادیم، یادآور شد: البته کارهای نیمه تمام و پروژه های انجام نشده ای هم داریم که حتما در روز تودیع به جای اینکه به عملکرد چهار ساله اشاره کنم، از آنها یاد خواهم کرد.

بازوند با بیان اینکه در روزهای باقیمانده تا پایان فعالیتم به هیچ عنوان کم کاری نخواهم داشت، ادامه داد: هر روز باید مانند روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجیحم این است در کرمانشاه ادامه ندهم/ موانع زیادی جلوی راه بخش خصوصی است

ترجیحم این است در کرمانشاه ادامه ندهم/ موانع زیادی جلوی راه بخش خصوصی است