مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-18سياسي

مسدود شدن اپلیکیشن رای گیری هوشمند ناوالنی با آغاز روند انتخابات دومای روسیه


در حالی که دومین روز از انتخابات سه روزه مجلس دومای روسیه امروز (شنبه) در حال برگزاری است، اپلیکیشن رای گیری هوشمند رهبر اپوزیسیون محبوس این کشور از همان لحظه آغاز روند رای گیری مسدود شد.

- مسدود شدن اپلیکیشن "رای گیری هوشمند" ناوالنی با آغاز روند انتخابات دومای روسیه در حالی که دومین روز از انتخابات سه روزه مجلس دومای روسیه امروز (شنبه) در حال برگزاری است، اپلیکیشن "رای گیری هوشمند" رهبر اپوزیسیون محبوس این کشور از همان لحظه آغاز روند رای گیری مسدود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، انتخابات سه روزه مجلس دومای روسیه از روز جمعه آغاز شد و نخستین روز از این روند رای گیری با جنجال متحدان الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون محبوس روسیه خدشه دار شد؛ افرادی که شرکت های گوگل و اپل را به خاطر حذف اپلیکیشن رای گیری هوشمند از پلتفورم هایشان متهم کردند.

انتظار می رود حزب حاکم روسیه متحد ، وابسته به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به رغم مشکلات اقتصادی در کشور، بار دیگر پیروز این انتخابات شود.

این حزب در حال حاضر از یک اکثریت دو سومی در دوما برخوردار است.

پس از ماه ها اقدامات رسمی برای سرکوب هرگونه مخالفت برجسته، در حال حاضر نگرانی های رسمی وجود دارد که میزان مشارکت پایین در انتخابات به اعتبار حزب حاکم لطمه بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن اپلیکیشن رای گیری هوشمند ناوالنی با آغاز روند انتخابات دومای روسیه

مسدود شدن اپلیکیشن رای گیری هوشمند ناوالنی با آغاز روند انتخابات دومای روسیه