مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-18بين الملل

سوریه، انجام اقدام تروریستی برای تخریب شبکه برق دمشق را تأیید کرد


همزمان با تداوم اقدامات خرابکارانه در نقاط مختلفی از خاک عراق و لبنان برای قطع برق این دو کشور، سوریه انجام اقدامی تروریستی برای قطع برق پایتخت این کشور را تأیید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت برق سوریه، ظهر امروز (شنبه)، انجام اقدام تروریستی به منظور قطع برق دمشق را تأیید کرد.

وزیر انرژی )، وزارت برق این کشور اعلام کرد که پس از انجام تحقیقات مشخص شده است که در اقدامی تروریستی خط تأمین کننده گاز مورد نیاز نیروگاه های تشرین ، دیر علی و دو دکل برق با ولتاژ 400 کیلووات، بامداد امروز، با بمب منفجر شده است.

 وزیر انرژی سوریه، بامداد امروز، خبر داده بود که افزون بر دمشق، برق دیگر مناطق اطراف نیز در پی این اقدام خرابکارانه قطع شده است.

این اقدام در حالی صورت گرفته است که عده ای افراد ناشناس که مقامات عراقی آن ها را از اعضای سازمان تروریستی داعش می دانند، همچنان به تخریب دکل های برق در نقاط مختلفی از خاک این کشور ادامه می دهند.

این اقدامات خرابکارانه از چند ماه پیش در عراق آغاز شده و در حالی تداوم دارد که عراق با کمبود برق مواجه است.

 کشور خود به این موضوع اشاره و بیان کرده بود: یک اتاق عملیات مخصوص وجود دارد که مراکز برق را در عراق و لبنان هدف قرار می دهد و این مسئله اتفاقی نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه، انجام اقدام تروریستی برای تخریب شبکه برق دمشق را تأیید کرد

سوریه، انجام اقدام تروریستی برای تخریب شبکه برق دمشق را تأیید کرد