مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-18اقتصادي

اعتبار طرح های آبرسانی گلستان به 8 هزار میلیارد رسید


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بودجه طرح های آبرسانی شهری و روستایی گلستان از حدود هزار میلیارد ریال به بیش از هشت هزار میلیارد ریال رسیده است.

- ، حمیدرضا جانباز روز ظهر شنبه در بازدید از سد نرماب چهل چای مینودشت اظهارکرد: بودجه طرح های آبرسانی شهری و روستایی در کشور افزایش یافته و در گلستان هم از حدود هزار میلیارد ریال به بیش از هشت هزار میلیارد ریال رسیده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به روند عملیات اجرایی سد نرماب، افزود: روند اجرای این پروژه نسبت به یک سال گذشته شتاب بیشتری به خود گفته و امیدواریم بزودی مصارف آبی مردم منطقه را تأمین کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گلستان پتانسیل خوبی در آب های شور، لب شور و نامتعارف دارد که می توان با شیرین سازی از آن استفاده کرد.

جانباز اضافه کرد: انجام مطالعات پایه برای استفاده از این منابع آبی شروع شده و وزارت نیرو خرید آب استحصالی را تضمین می کند.

وی با اشاره به مشکلات آب آشامیدنی در شرق گلستان، گفت: بخشی از این مشکلات با تکمیل سد نرماب که مقرر شده تابستان سال آینده پایان یابد و بخشی با حفر چاه رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار طرح های آبرسانی گلستان به 8 هزار میلیارد رسید

اعتبار طرح های آبرسانی گلستان به 8 هزار میلیارد رسید