مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-18ورزشي

داور بین المللی قم به ترای اتلون قهرمانی آسیا اعزام شد


داور بین المللی استان قم همراه با تیم ملی کشورمان به مسابقات 2021 ترای اتلون قهرمانی آسیا اعزام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ترای اتلون که با عنوان ورزش سه گانه در کشورمان شناخته می شد و از حدود یک سال قبل این رشته را با عنوان بین المللی آن نام می برند، یکی از رشته های المپیکی به شمار می رود که ترکیبی از ورزش های دوومیدانی، شنا و دوچرخه سواری است.

ترای اتلون یکی از 48 هیات ورزشی فعال در استان قم است که در سال های فعالیت خود به ویژه در یک دهه اخیر موفقیت های خوبی در سطح کشور به دست آورده و میزبانی های متعددی از مسابقات لیگ و رقابت های قهرمانی کشور را انجام داده، به طوری که هیات قم یکی از هیات های امین فدراسیون ترای اتلون به شمار می رود.

این رشته ورزشی در راس مدیریت خود از حضور یکی از چهره های شناخته شده ترای اتلون ایران یعنی محمدکاظم حججی بهره می برد، کسی که یکی از داوران بین الملی ترای اتلون کشورمان است و در این سال ها به واسطه علاقمندی، تجربه و تخصص مسوولیت ریاست کمیته داوران فدراسیون را نیز عهده دار بوده است.

حججی که حضور در رویدادهای مهمی همچون بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را تجربه کرده و در مسابقات جهانی و آسیایی مختلف قضاوت داشته، اکنون نیز همراه با تیم ملی ترای اتلون ایران راهی رقابت های 2021 قهرمانی قاره کهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داور بین المللی قم به ترای اتلون قهرمانی آسیا اعزام شد

داور بین المللی قم به ترای اتلون قهرمانی آسیا اعزام شد