مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-18اقتصادي

800 کوله پشتی از محل پویش پازل همدلی در استان سمنان تهیه شد


مدیرکل بهزیستی استان سمنان از تهیه 800 کوله پشتی از محل پویش همدلی در استان خبر داد و گفت: این کوله ها شامل لوازم التحریر، وسایل کمک آموزشی و مناسب برای تمام گروه های سنی است.

- ، علیرضا ایزد پور صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه طرح پازل همدلی به منظور تهیه ملزومات مدرسه دانش آموزان نیازمند به صورت کشوری هم زمان در استان نیز طبق روال سنوات قبل اجراشده است، ابراز داشت: هدف از برگزاری این پویش جذب مشارکت های مردمی به تعداد بیش از یک هزار پازل در هر استان عنوان شده است.

وی بابیان اینکه در این پویش فرد خیر با خرید هر قطعه پازل به ارزش ریالی صد هزار ریال سهمی در تهیه کوله پشتی و لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت حمایت دارد، افزود: در این طرح بزرگ ترین پازل دنیا با مشارکت مردم ایران ساخته می شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه تعداد 800 کوله پشتی از محل برگزاری پویش جورچین همدلی تهیه شده است، ابراز داشت: این کوله ها شامل لوازم التحریر، وسایل کمک آموزشی و مناسب برای تمام گروه های سنی است.

ایزد پور بابیان اینکه هر کوله به ارزش ریالی دو میلیون ریال به بهزیستی استان از طریق سازمان بهزیستی کشور تحویل داده شده است، تصریح کرد: استان سمنان در اجرای این طرح موفق به خرید تعداد پنج هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 کوله پشتی از محل پویش پازل همدلی در استان سمنان تهیه شد

800 کوله پشتی از محل پویش پازل همدلی در استان سمنان تهیه شد