مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-18اقتصادي

تخصیص اعتبار 15 میلیارد تومانی برای طرح های عمرانی آستارا


نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی مقدار بودجه در اختیار نماینده را 15 میلیارد تومان دانست و گفت: پنج میلیارد تومان برای طرح های ملی آب و فاضلاب و 850 میلیون تومان نیز برای جدول سازی و آسفالت جاده مجاور شهرک نصیرنیا در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، غلام رضا مرحبا صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مقدار بودجه در اختیار نماینده 15 میلیارد تومان است، اظهار کرد: پنج میلیارد تومان برای طرح های ملی آب و فاضلاب و 850 میلیون تومان نیز برای جدول سازی و آسفالت جاده مجاور شهرک نصیرنیا در نظر گرفته شده است.

وی یک میلیارد تومان از بودجه در اختیار نماینده را برای احداث سوله ورزشی در شهر لوندویل توسط با بیان اینکه این 15 میلیارد تومان در بودجه 1400 مصوب شده و نیاز به ابلاغ، امضای موافقت نامه و برگزاری مزایده دارد، گفت: پس از امضای موافقت نامه و برگزاری مزایده عملیات اجرایی پروژه ها در بهار 1401 آغاز می شود.

مرحبا با اشاره به اینکه در حوزه روستایی بودجه های مناسبی برای بهسازی و نوسازی آسفالت معابر در نظر گرفته شده، افزود: زیرسازی های آسفالت نظر محله انجام شده و امیدواریم پیمان کار پروژه قبل از شروع فصل بارندگی بخش مهمی از راه این روستا آسفالت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 15 میلیارد تومانی برای طرح های عمرانی آستارا

تخصیص اعتبار 15 میلیارد تومانی برای طرح های عمرانی آستارا