مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-18سياسي

انتشار کتابی برای درک معماری روستا


مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابعادی که در طراحی محیط روستایی باید بـه آن دقت شـود؛ فرایند احسـاس، - ایسنا/قزوین مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابعادی که در طراحی محیط روستایی باید بـه آن دقت شـود؛ فرایند احسـاس، ادراک و شناخت محیطی است که تجربه مکان را برای انسان هموار می سازد و کتاب ادراک معماری روستا توسط توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین در راستای شناخت معماری روستا منتشر شده است.

علی دل زنده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به موضوع این کتاب تصریح کرد: محیط پدیده ای است که انسان را همه جانبه دربرگرفته و تأثیرات بسیاری بر همه جنبه های حیات او می گذارد.

ازاین رو انسان همیشه تعاملی تنگاتنگ با طبیعت و محیط پیرامونش داشته و خود نیز نقش مؤثری در شکل دهی به آن ایفا کرده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابعادی که در طراحی محیط روستایی باید بـه آن دقت شـود؛ فرایند احسـاس، ادراک و شناخت محیطی است که تجربه مکان را برای انسان هموار می سازد.

برای ساختن محیط های سازگار و متناسـب بـا نیازهای ادراکی رفتاری روستاییان، باید از رابطه بین انسان و محیط، شناخت صحیح و دقیق به دست آورد؛ به عبارت دیگر، در طراحی محیطی، شناخت رابطه میان عناصـر و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتابی برای درک معماری روستا

انتشار کتابی برای درک معماری روستا