مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-18ورزشي

شرایط حضور هواداران در ورزشگاه ها و زمان قرعه کشی لیگ برتر مشخص شد


مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: در بحث ورود هواداران به ورزشگاه بحث بلیت فروشی الکترونیکی هم باید مدنظر قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سهیل مهدی درباره اینکه آیا تاریخ 27 مهر به عنوان زمان شروع فصل جدید لیگ برتر قطعی شده است اظهار داشت: بله، مسابقات 27 مهر شروع می شود.

وی در خصوص احتمال تغییر در برنامه مسابقات و قطعی بودن غیبت پرسپولیس در هفته های ابتدایی به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: احتمال دارد با توجه به حضور ا این تیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان زمان بازی این تیم یکی دو روز به تأخیر بیفتد.

البته ان شاءالله پرسپولیس بتواند به مرحله نیمه نهایی و بالاتر هم برود و نتایج مورد انتظار مردم را به عنوان نماینده خوب کشورمان ثبت کند اما باید برای برنامه ریزی بازی های این تیم در لیگ برتر ابتدا ببینیم در لیگ قهرمانان چه نتایجی کسب می کند.

هرچند بازی های پرسپولیس را در جاهای خالی لیگ برتر پیش بینی کرده ایم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره زمان اتمام لیگ بیست و یکم توضیح داد: علیرغم میل باطنی مان چالش بزرگی که در لیگ امسال داریم این است که در هفته های پایانی لیگ برتر باید به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برویم و مرحله گروهی این مسابقات به مدت یک ماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حضور هواداران در ورزشگاه ها و زمان قرعه کشی لیگ برتر مشخص شد

شرایط حضور هواداران در ورزشگاه ها و زمان قرعه کشی لیگ برتر مشخص شد