مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-18سياسي

سومین پویش الفبای مهربانی در خراسان جنوبی اجرا می شود


مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از راه اندازی سومین پویش الفبای مهربانی به منظور تامین لوازم التحریر دانش آموزان مناطق کم برخوردار و مرزی استان خبر داد.

- ، مهدی کاظمی صبح شنبه در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار داشت: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از مهرماه سال 98 راه اندازی شده و ضمن برقراری ارتباط با خیران و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های محلی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام (ره) استان در زمینه های مختلف خدمت رسانی می کند.

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از راه اندازی سومین پویش الفبای مهربانی در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: هدف از راه اندازی این پویش تامین لوازم التحریر، کفش و لباس برای دانش آموزان بیرجند و مناطق کم برخوردار و مرزی استان است.

وی با اشاره به هدف گذاری تهیه و توزیع 600 بسته ملزومات آموزشی، تصریح کرد: هر نفر با اهدای حداقل 50 هزار تومان می تواند در پویش الفبای مهربانی مشارکت داشته باشد.

کاظمی با بیان اینکه تاکنون 10 میلیون تومان کمک مردمی برای سومین پویش الفبای مهربانی جمع آوری شده است، گفت: این پویش از 25 شهریورماه آغاز شده است و تا 15 مهر امسال ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین پویش الفبای مهربانی در خراسان جنوبی اجرا می شود

سومین پویش الفبای مهربانی در خراسان جنوبی اجرا می شود