مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-18اقتصادي

قیمت گوشت گوسفندی اعلام شد/ احتمال افزایش قیمت در نیمه دوم سال


قیمت گوشت گوسفندی با وزن ایده آل یعنی بالاتر 18 کیلو که دامدار زمان طولانی تری را صرف نگهداری و تامین هزینه تغذیه دام داشته است با قیمت 120 الی 125 هزار تومان توسط مغازه دار خریداری و با 10 درصد سود به مشتری عرضه می کند.

- قیمت گوشت گوسفندی با وزن ایده آل یعنی بالاتر 18 کیلو که دامدار زمان طولانی تری را صرف نگهداری و تامین هزینه تغذیه دام داشته است با قیمت 120 الی 125 هزار تومان توسط مغازه دار خریداری و با 10 درصد سود به مشتری عرضه می کند.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی اظهار داشت: بازار فروش گوشت گوسفندی، آهنگ آرامی دارد چون وقتی ماه به نیمه دوم می رسد قدرت خرید مردم کاهش می یابد و بازار رکود پیدا می کند اما در دهه اول هر ماه به خصوص روزهای اول تا ششم قدرت خرید مردم بیشتر از دیگر روزها است.

علی اصغر ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت وگو با ایلنا، در خصوص وضعیت قیمت گوشت گوسفندی عنوان کرد: قیمت گوشت بره نر و ماده گوسفندی با هم تفاوت دارند، در حال حاضر قیمت گوشت بره ماده هر کیلو 110 الی 115 هزار تومان است که دارای وزن کمی است و حدود 10 تا 12 کیلو گوشت دارد.

ملکی ادامه داد: قیمت گوشت گوسفندی با وزن ایده آل یعنی بالاتر 18 کیلو که دامدار زمان طولانی تری را صرف نگهداری و تامین هزینه تغذیه دام داشته است با قیمت 120 الی 125 هزار تومان توسط مغازه دار خریدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت گوسفندی اعلام شد/ احتمال افزایش قیمت در نیمه دوم سال

قیمت گوشت گوسفندی اعلام شد/ احتمال افزایش قیمت در نیمه دوم سال