مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-18بين الملل

آمریکا: بازگشت متقابل به برجام در راستای منافع ملی مان است


معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تاکید کرد که بازگشت متقابل به توافق هسته ای با ایران در راستای منافع ملی آمریکا است.

- معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تاکید کرد که بازگشت متقابل به توافق هسته ای با ایران در راستای منافع ملی آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جالینا پورتر معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره سخنرانی رییس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل و حضور وزیر امورخارجه ایران در این نشست گفت: در رابطه با منافعمان با ایران باید بگویم که همچنان بازگشت متقابل (به برجام) در راستای منافع ملی مان است.

همچنین بهترین گزینه در دسترس برای محدود کردن دوباره برنامه هسته ای ایران است.

بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، پورتر در ادامه گفت که این کار، به علاوه فرصتی را برای رسیدگی به آنچه فعالیت های بی ثبات کننده ایران خواند، ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: آنچه ما می خواهیم بازگشت متقابل به برجام است.

درباره برنامه دیدارها در طول برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل نیز باید بگویم که در حال حاضر نمی توانیم چیزی را از پیش اعلام کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید نیز روز پنج شنبه درباره آغاز به کار دولت جدید در ایران اظهار داشت: رییس جمهور بایدن همچنان معتقد است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: بازگشت متقابل به برجام در راستای منافع ملی مان است

آمریکا: بازگشت متقابل به برجام در راستای منافع ملی مان است