مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:052021-09-17اجتماعي

قصه هزار و یک شب کرونا و دغدغه آموزش حضوری یا مجازی دانش آموزان


بعد از شیوع کرونا از اواخر سال 98 تا به امروز آنچنان این ویروس ناخوانده در تار و پود زندگی ها تنیده که امسال نیز در آستانه سال تحصیلی جدید قصه هزار و یک شب کرونا آموزش حضوری یا مجازی دانش آموزان را دغدغه والدین و مسئولان کرده است.

- ایسنا/گیلان بعد از شیوع کرونا از اواخر سال 98 تا به امروز آنچنان این ویروس ناخوانده در تار و پود زندگی ها تنیده که امسال نیز در آستانه سال تحصیلی جدید قصه هزار و یک شب کرونا آموزش حضوری یا مجازی دانش آموزان را دغدغه والدین و مسئولان کرده است.

بر کسی پوشیده نیست که شیوع کرونا همانطور که بخش های مختلف جامعه را تحت تاثیر خود قرار داد در حوزه آموزش نیز اثر گذاشته و پیامد عمده حضور این ویروس ناخوانده، استفاده از فضای مجازی و آموزش های غیرحضوری برای تحصیل دانش آموزان بود.

استفاده از نرم افزار شاد که برای برخی از والدین و دانش آموزان نه تنها شاد نبود بلکه به دلیل عدم دسترسی به اینترنت و تبلت تبدیل به رنج و ملال شده بود و طبق اعلام نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی 17 آبان 99 در نشست شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی 30 درصد از دانش آموزان کشور به شبکه شاد دسترسی ندارند.

از همه این حرف ها که بگذریم کم کم به ماه مهر و حال و هوای مدرسه می رسیم و بر خلاف سال های نه چندان دور که دهه آخر شهریور همه دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه هزار و یک شب کرونا و دغدغه آموزش حضوری یا مجازی دانش آموزان

قصه هزار و یک شب کرونا و دغدغه آموزش حضوری یا مجازی دانش آموزان