مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-17اجتماعي

آیا همه مدارس از آبان باز می شوند/ مجوز بازگشایی به کدام مدارس داده می شود؟


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به تشریح دلایل بازگشایی مدارس پرداخت و درباره مدارسی که به آنها مجوز بازگشایی داده می شود، توضیح داد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: یک سؤالی که این روزها خیلی از خانواده های دارای فرزند مدرسه ای می پرسند، این است که آیا در سال تحصیلی جدید، مدارس به شکل حضوری دایر می شود؟ آیا دانش آموزان باید به مدرسه بروند؟ حضور در مدرسه اختیاری است یا اجباری؟ مدرسه تلویزیونی امسال چگونه خواهد بود و آیا مانند سال گذشته مدرسه تلویزیونی برقرار است؟ با علیرضا کمریی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این خصوص به گفت وگو نشستیم.

** سیاست وزارت آموزش و پرورش؛ حرکت تدریجی به سمت بازگشایی حضوری مدارس *یک سؤال مشترکی که خانواده ها می پرسند، این است که در سال تحصیلی جدید، بالاخره دانش آموزان به مدرسه می روند یا خیر؟ در سال تحصیلی جدید، یک الگوی بازگشایی تدریجی مدارس مطرح شده است.

سیاست وزارت آموزش و پرورش همانطور که در ستاد کرونا مطرح شده، این است که به تدریج مدارس در سال تحصیلی جدید به سمت بازگشایی حضوری بروند.

 آنچه اصل است، آغاز فعالیت های آموزشی است اما بازگشایی به سمت آموزش حضوری به تدریج حرکت می کند در اول مهر، بحث شروع فعالیت های آموزشی را برای 100 درصد مدارس خواهیم داشت که این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا همه مدارس از آبان باز می شوند/ مجوز بازگشایی به کدام مدارس داده می شود؟

آیا همه مدارس از آبان باز می شوند/ مجوز بازگشایی به کدام مدارس داده می شود؟