مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-17بين الملل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی: به توافقنامه های ابراهیم ادامه می دهیم


نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد، این رژیم به منظور داشتن خاورمیانه ای با ثبات، امن و شکوفا به اجرای توافقنامه های ابراهیم ادامه خواهد داد.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی: به توافقنامه های ابراهیم ادامه می دهیم نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه اعلام کرد، این رژیم "به منظور داشتن خاورمیانه ای با ثبات، امن و شکوفا" به اجرای توافقنامه های ابراهیم ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مناسبت یک سالگی عادی سازی روابط با برخی از کشورهای عربی گفت، پس از گذشت یک سال از انعقاد توافقنامه های ابراهیم، این رژیم از امضای این توافقنامه های استراتژیک با امارات و بحرین استقبال می کند.

وی با این ادعا که این توافقنامه های بی سابقه است که فصلی جدید را در تاریخ صلح خاورمیانه رقم می زنند ، از رهبری امارات و بحرین بابت شجاعت و جرات خود در برقراری روابط دیپلماتیک و نیز از دولت آمریکا بابت حمایت و تلاش بی وقفه و میانجیگری برای تحقق این امر قدردانی کرد.

بنت تاکید کرد: روابط بین ما در ابتدای راه است اما تاکنون هم ثمره زیادی داشته است.

دولت اسراییل به ریاست من در جهت دستیابی به خاورمیانه ای باثبات، امن و پر رونق برای آینده فرزندانمان به اجرای این توافقنامه ها ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر رژیم صهیونیستی: به توافقنامه های ابراهیم ادامه می دهیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی: به توافقنامه های ابراهیم ادامه می دهیم