مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-17بين الملل

پیام های ارسال سوخت ایران به لبنان چه بود؟


روز گذشته منابع لبنانی گزارش دادند که تانکرهای حامل سوخت ایران که از سمت بندر بانیاس سوریه به لبنان حرکت کرده بودند وارد این کشور شدند.

رسیذن سوخت ایران علاه بر اینکه شادمانی مردم لبنان و به ویژه حامیان حزب الله را به همراه داشت، - به گفته تحلیل گران پیام های سیاسی و منطقه ای نیز داشته است.

پس از ورود تانکرهای سوخت ایران به لبنان، شیخ احمد قبلان مفتی جعفری لبنان از جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و گفت: تهران، ممنونیم؛ برای شجاعت در زمان شکست، کمک در زمان محاصره، وفاداری در زمان خیانت، بخشش در زمان ممنوعیت [تحریم].

از مقاومت نیز به خاطر ورود به بزرگترین نبرد اقتصادی و کمک به همه لبنان صرف نظر از طوایف و استان های مختلف به دور از بازار سیاسی تشکر می کنیم؛ تاریخ مقاومت و کمک رسانی آن همواره اینگونه بوده است .

پیام ارسال سوخت به لبنان در همین ارتباط روزنامه الاخبار در مطلبی نوشت، این اقدام حزب الله در موارد زیر تأکید می کند: اول؛ اثبات معادله بازدارندگی در مقابل دشمن صهیونیستی.

رژیم صهیونیستی جرأت نکرد جلوی ورود کشتی های ایرانی به سواحل سوریه را بگیرد همانطور که جرأت نکرد جلوی ورود تانکرهای حامل سوخت ایران از سوریه به لبنان را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های ارسال سوخت ایران به لبنان چه بود؟

پیام های ارسال سوخت ایران به لبنان چه بود؟