مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-17دانش

توافق آستان قدس رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه فعالیت های دانش بنیان


آستان قدس رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور تحقق الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت و ارتقای زیرساخت های اقتصاد دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل  از آستان نیوز، به امضاء رسید، دو مجموعه اقداماتی را در زمینه همکاری در توسعه نشان طیب ، توسعه و تعمیق فعالیت های دانش بنیان در حوزه های زیرساختی، فناوری و اطلاعات و صنایع خلاق ، برگزاری رویدادهای مرتبط با محصولات و کسب وکارهای طیب و دانش بنیان و همچنین استقرار الگوی ارزیابی و رتبه بندی طیب در مجموعه های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار خواهند داشت.

ضرورت تمرکز دانشگاه ها در حوزه کارآفرینی و مهارت آموزی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در جلسه امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: پیش از این محور فعالیت دانشگاه‎ ها، صرفاً ارائه خدمات آموزشی بود، اما به مرور به حوزه تحقیقات و فناوری نیز ورود کرده اند که این مهم می تواند ما را به هدف مورد نظر برای توسعه و پیشرفت متوازن کشور برساند.

مالک رحمتی با اشاره به استراتژی جریان ساز و نگاه جامع ‎نگر دانشگاه آزاد اسلامی در این حوزه، افزود: در حال حاضر نیز رویکرد مهارت آموزی و کارآفرینی در دانشگاه ها بسیار مورد توجه است و اگر دانشگاه آزاد می خواهد مرجعیت خود را حفظ کند، باید روی این حوزه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق آستان قدس رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه فعالیت های دانش بنیان

توافق آستان قدس رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه فعالیت های دانش بنیان