مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 23:352021-09-16بين الملل

حمله اخیر به حشدالشعبی کار آمریکا و اسراییل است


دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق درباره حملات اخیر علیه مواضع نیرو های الحشد الشعبی در مرز های عراق و سوریه اعلام کرد که آمریکا یا صهیونیست ها عامل حمله اخیر هستند و اساسا چنین اقدامی بدون اجازه واشنگتن ممکن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، قیس الخزعلی افزود: انکار حملات از سوی آمریکایی ها، مسئولیت را از آن ها در این زمینه سلب نمی کند، زیرا در عمل، مسئولیت حریم هوایی عراق با آن ها است و اگر آن ها در این حمله دست نداشته اند، کار دشمن صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه هواپیما های اسراییلی بدون موافقت آمریکایی ها نمی توانند مواضع نیرو های نظامی عراقی را هدف قرار دهند، از سکوت دولت عراق در این خصوص انتقاد کرد.

الخزعلی همچنین بی عملی دولت عراق در خصوص خرید سامانه دفاع هوایی برای جلوگیری از تجاوز های مکرر علیه عراق را امری غیر قابل توجیه دانست.

شامگاه سه شنبه گذشته یک حمله دیگر به نقطه مرزی عراق با سوریه در القائم (البوکمال) -جایی که چند ماه پیش چهار مرزبان عراقی توسط نیرو های آمریکایی کشته شدند- با شلیک چهار فروند موشک انجام شد؛ اما آمریکایی ها ادعا کردند این اقدام اخیر، کار آن ها نیست.

وین ماروتو، سخنگوی ائتلاف آمریکایی در عراق در واکنش به حمله اخیر در توییتی نوشت: بمباران نوار مرزی عراق و سوریه به ما ارتباطی ندارد موضوعی که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله اخیر به حشدالشعبی کار آمریکا و اسراییل است

حمله اخیر به حشدالشعبی کار آمریکا و اسراییل است