مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 23:302021-09-16دانش

سکوت خوابگاه ها در آستانه سال تحصیلی جدید


با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از آغاز واکسیناسیون دانشجویان نمی گذرد و تا ترم جدید تنها دوز اول واکسن دانشجویان تزریق خواهد شد، بنا به گفته مسئولان، - ایسنا از وضعیت خوابگاه های دانشگاه های صنعتی گزارش می دهد سکوت خوابگاه ها در آستانه سال تحصیلی جدید با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از آغاز واکسیناسیون دانشجویان نمی گذرد و تا ترم جدید تنها دوز اول واکسن دانشجویان تزریق خواهد شد، بنا به گفته مسئولان، ترم آتی مجازی بوده و خوابگاه ها تنها در شرایط خاص و به صورت محدود بازگشایی خواهند شد.

در این میان امیدهایی وجود دارد که با تداوم واکسیناسیون، امکان بازگشایی خوابگاه ها برای نیمسال دوم سال تحصیلی جدید وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، از شواهد و قرائن امر این گونه بر می آید که جامعه دانشگاهی کشور برای دومین سال متوالی، مجددا آموزش مجازی را تجربه خواهد کرد.

ولی تفاوت سال تحصیلی امسال با سال گذشته این است که اکثر دانشجویان کشور تا آغاز سال تحصیلی دوز اول واکسن خود را تزریق می کنند.

این در حالی است که واکسیناسیون دانشجویان در چهار دانشگاه صنعتی برتر کشور یعنی دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز از نیمه شهریورماه آغاز شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت خوابگاه ها در آستانه سال تحصیلی جدید

سکوت خوابگاه ها در آستانه سال تحصیلی جدید