مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 17:302021-09-16پزشكي

آمادگی استفاده از 2000 مدرسه در همدان برای واکسیناسیون


استاندار همدان از ایجاد ستاد ویژه برای جهش تزریق واکسن در استان، خبر داد و گفت: می توانیم دو هزار مدرسه را برای واکسیناسیون، آماده کنیم.

- ایسنا/همدان استاندار همدان از ایجاد ستاد ویژه برای جهش تزریق واکسن در استان، خبر داد و گفت: می توانیم دو هزار مدرسه را برای واکسیناسیون، آماده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سعید شاهرخی شامگاه پنج شنبه 25 شهریورماه در ستاد مدیریت کرونای استان همدان با حضور وزیر کشور، اظهار کرد: همدان از استان های ممتاز در حوزه بهداشت و درمان است و در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا از همان روز اول سناریوهای مختلفی برای شرایط مختلف در نظر گرفتیم.

شاهرخی تصریح کرد: تا کنون 101 جلسه ستاد مدیریت کرونا همزمان با کشور در استان و شهرستان ها برگزار شده و بیش از 967 مصوبه را عملیاتی کردیم.

وی ادامه داد: تلاش ما این بوده که همه امکانات را بسیج کنیم، ورود به بیمارستان را کاهش دهیم و مردم نیز به خوبی با ما همکاری کردند و ما در پیک های مختلف به بهترین وجه، بیماری را کنترل کردیم.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: همه تلاش و امکانات را پای کار آوردیم تا با اجرای مصوبات ورودی بیمارستان ها را کاهش دهیم و همکاری خوبی نیز بین ادارات صورت گرفت به طوریکه نیروی انتطامی 200 روز در آماده باش کامل بود و دادستان نیز در این امر، پیشگام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استفاده از 2000 مدرسه در همدان برای واکسیناسیون

آمادگی استفاده از 2000 مدرسه در همدان برای واکسیناسیون