مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:002021-09-16اقتصادي

تاسیس موزه ملی خاویار ایران در بندر کیاشهر


استاندار گیلان، از تاسیس موزه ملی خاویار ایران در بندر کیاشهر خبر داد و گفت: خاویار تولید شده در دریای خزر یکی از مرغوب ترین خاویارهای تولید شده در جهان بوده و در این راستا موزه ملی خاویار ایران در کیاشهر تاسیس و اعتبارات لازم نیز تخصیص داده خواهد شد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، از تاسیس موزه ملی خاویار ایران در بندر کیاشهر خبر داد و گفت: خاویار تولید شده در دریای خزر یکی از مرغوب ترین خاویارهای تولید شده در جهان بوده و در این راستا موزه ملی خاویار ایران در کیاشهر تاسیس و اعتبارات لازم نیز تخصیص داده خواهد شد.

ارسلان زارع در جلسه پیگیری برنامه ها و پروژه های در دست اجرای شهرستان آستانه اشرفیه که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه برای حل مشکلات گیلان باید بازدیدهای میدانی انجام شود، اظهار کرد: استان گیلان علیرغم جاذبه های گردشگری، فرهنگی، مذهبی و کشاورزی دارای مشکلاتی است که طی چند سال اخیر همواره با بازدیدهای صورت گرفته بخشی از این مشکلات شناسایی و برای حل آنها اقدامات لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت های علمی، فرهنگی و مذهبی آستانه اشرفیه گفت: مردمان خوب و ولایتمدار آستانه اشرفیه به عنوان مهمترین ظرفیت این خطه همواره در صحنه های مختلف نقش آفرین بوده اند و اصلی ترین دلیل این مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس موزه ملی خاویار ایران در بندر کیاشهر

تاسیس موزه ملی خاویار ایران در بندر کیاشهر