مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-16سياسي

شیب تند تزریق واکسن امید به جامعه در دولت جدید


با شیوع کرونا و ادامه دار شدن روند بیماری همه امیدها به ساخت واکسن بود تا تولید انبوه و تزریق آن، این بیماری را ریشه کن کند و اکنون با شروع به کار دولت جدید رکورد تزریق واکسن بر مدار صعودی قرار گرفته و هر روز شکسته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بیش از یک سال از شیوع روند رو به رشدی پیدا کرد و توانست در فروکش کردن موج پنجم موثر واقع شود.

همکاری سپاه در پشتیبانی به جهت در اختیار قرار دادن پزشک و واکسیناتور همچنین تجهیز سالن های تزریق واکسن نیز این روند را سرعت بیشتری بخشید و سبب شد در برخی نقاط روستایی واکسیناسیون بدون محدودیت سنی تزریق شود.

آماده سازی مرکز 24 ساعته تزریق واکسن در فارس به عنوان نخستین مرکز در کشور نیز بسیار مورد استقبال مردم واقع شد و مردم مشتاقانه برای تزریق به این مرکز مراجعه می کنند.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حال حاضر تزریق واکسن به 40 ساله ها رسیده است و همزمان تزریق به گروه ها و اقشار مختلف اعم از دانشجویان، مادران باردار، گروه های مختلف شغلی و .

نیز در حال انجام است.

عبدالرسول همتی، با اشاره به ثبت رکوردهای تزریق واکسن در استان در حال انجام است و آماده تزریق بیشتری نیز هستیم به گونه ای که روزانه رکورد تزریق واکسن شکسته می شود و اگر به همین منوال پیش برویم تا دو ماه آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب تند تزریق واکسن امید به جامعه در دولت جدید

شیب تند تزریق واکسن امید به جامعه در دولت جدید