مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-16سياسي

ایران قدرت های جهانی را به چالش کشید/جزییاتی از طرح جدید کارومسکن


رییس مجلس شورای اسلامی امنیت و آسایش امروز زندگی را مدیون شهدا و امام شهیدان دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی با قدرت ایستاده و قدرتهای جهانی را به چالش کشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف عصر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای سرخ رود با بیان اینکه هر کدام از ما با هر سلیقه و باور، امنیت و همه فرصت های مادی و معنوی را مدیون شهدا و امام شهدا هستیم، افزود: شهدا هستند که فرصت، امنیت و زندگی را برای ما فراهم کردند.

وی با اظهار اینکه هرجامعه ای و کشوری باید به گذشته خود نگاه کند و تجربه گذشته را چراغ راه آینده قرار دهد، به درپیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: در سال های اول پیروزی انقلاب و دوران مقدس شرایط ما به مراتب سخت تر از امروز بود ولی آن دوران را با افتخار و قدرت پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: شاید روزهای پذیرش قطع نامه تاحدی رزمندگان دل شکسته شدند و آن هایی که اعتقاد به دفاع مقدس نداشتند زخم زبان هایی زدند اما باید بدانیم در سال های اولیه دفاع مقدس یک اسلحه ساده نداشتیم اما با قدرت دفاع کردیم.

قالیباف تصریح کرد: وقتی که سایه تفکر بنی صدری از جبهه برداشته شد و حضرت امام راحل فرماندهی جبهه را برعهده گرفتند و امام امت به میدان آمدند و فرصت را برای امت و جوانان فراهم کرد، تنها 45 روز بعد و با عملیات حصر آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قدرت های جهانی را به چالش کشید/جزییاتی از طرح جدید کارومسکن

ایران قدرت های جهانی را به چالش کشید/جزییاتی از طرح جدید کارومسکن