مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-16بين الملل

وزارت خارجه: زائران صرفا از طریق هوایی و با روادید به عراق عزیمت کنند


در اطلاعیه وزارت امور خارجه آمده است: توافق لغو روادید بین دو کشور ایران و عراق در حال طی کردن مراحل قانونی و اداری خود بوده و مانند هر توافق دیگری برای چگونگی یا تاریخ اجرایی شدن آن نیازمند مذاکرات آتی بین مسئولین دو کشور است.

- در اطلاعیه وزارت امور خارجه آمده است: توافق لغو روادید بین دو کشور ایران و عراق در حال طی کردن مراحل قانونی و اداری خود بوده و مانند هر توافق دیگری برای چگونگی یا تاریخ اجرایی شدن آن نیازمند مذاکرات آتی بین مسئولین دو کشور است.

روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص خبری مبنی بر موافقت دولت عراق با توافق لغو روادید دو کشور ایران و عراق یا عزیمت زائران اربعین حسینی از مرزهای زمینی اعلام کرد: زائران اربعین صرفا می توانند از طریق هوایی و با دارا بودن روادید معتبر به عراق عزیمت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از وزارت امور خارجه، این وزارتخانه با صدور اطلاعیه ای، هشدارهای بخش کنسولی متعاقب انتشار مطالبی در برخی از سایت های خبری و یا فضای مجازی مبنی بر موافقت دولت عراق با توافق لغو روادید دو کشور ایران و عراق و عزیمت زائراناربعین حسینی از مرزهای زمینی به عراق را به شرح زیر اطلاع رسانی کرد.

در اطلاعیه وزارت امور خارجه آمده است: توافق لغو روادید بین دو کشور ایران و عراق در حال طی کردن مراحل قانونی و اداری خود بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه: زائران صرفا از طریق هوایی و با روادید به عراق عزیمت کنند

وزارت خارجه: زائران صرفا از طریق هوایی و با روادید به عراق عزیمت کنند