مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-16پزشكي

موردی از لامبدا در آذربایجان غربی مشاهده نشده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی،خدمات بهداشتی ودرمانی آذربایجان غربی گفت: هیچ موردی مشکوک به ویروس جهش یافته کرونا (لامبدا) در استان مشاهده نشده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی،خدمات بهداشتی ودرمانی آذربایجان غربی گفت: هیچ موردی مشکوک به ویروس جهش یافته کرونا (لامبدا) در استان مشاهده نشده است.

جواد آقازاده در گفت و گوبا ایسنا افزود: ویروس جهش یافته لامبدا در ترکیه وجود داشته و مسئولین بهداشت ودرمان کشور نگرانی زیادی مبنی بر سرایت این ویروس به استان دارند اما تاکنون موردی مشکوک به این ویروس جهش یافته کرونا در استان دیده نشده است.

وی با بیان اینکه استان فعلا در پیک کرونا بوده و خود مراقبتی از عوامل اساسی کنترل این ویروس است گفت: پارکینسون، اختلالات رفتاری و بیماری های غیر واگیر همچون دیابت از عوامل عوارض این بیماری است و به همین دلیل باید تلاش کنیم تا به آن مبتلا نشویم.

آقازاده بابیان اینکه هیچ پشتوانه علمی درمورد ادعای برخی افراد مبنی براینکه تزریق واکسن باعث بیماری می شود وجود ندارد، گفت: مردم درصورت امکان باید اقدام به واکسیناسیون بکنند و تاکنون هیچ موردی در استان مبنی بر فوت افراد واکسن زده مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از لامبدا در آذربایجان غربی مشاهده نشده است

موردی از لامبدا در آذربایجان غربی مشاهده نشده است