مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-16فرهنگي

تعداد آثار و داوران جوایز مهرگان ادب و مهرگان علم مشخص شدند


دبیرخانه دوره های بیست ویکم و بیست ودوم جایزه مهرگان ادب و دوره های شانزدهم و هفدهم جایزه مهرگان علم جزییات مربوط به تعداد آثار و دوران این جوایز را اعلام کرد.

- به نقل از دبیرخانه جایزه مهرگان، دبیرخانه جایزه مهرگان در اولین گزارش خود درباره دوره های بیست ویکم و بیست ودوم جایزه مهرگان ادب و دوره های شانزدهم و هفدهم جایزه مهرگان علم، اسامی داوران، تعداد آثار و پیشرفت کار داوری این دوجایزه را اعلام کرد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازدبیرخانه جایزه تعداد 1527 عنوان رمان و مجموعه داستان چاپ اول سال های 1398 و 1399 به دبیرخانه رسیده که بررسی تعداد عناوین و شمارگان کتاب ها نشان می دهد که نسبت به دوره قبل کاهشی 20 درصدی در تعداد عناوین و 40 درصدی در شمارگان کتاب های منتشر شده در بخش مهرگان ادب پدید آمده است.

دبیرخانه جایزه مهرگان همچنین با اشاره به تعداد 165 عنوان کتاب علمی زیست محیطی چاپ اول سال های 1398 و 1399 که به دبیرخانه رسیده گزارش می کند که تعداد عناوین نسبت به دوره قبل پانزده درصد افزایش داشته ولی شمارگان کتاب ها در بخش مهرگان علم تغییری نداشته است.

در جایزه مهرگان علم کارنامه و عملکرد سال های 1398 و 1399 تعداد 77 تشکل مردم نهاد زیست محیطی نیز از سوی داوران ارزیابی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد آثار و داوران جوایز مهرگان ادب و مهرگان علم مشخص شدند

تعداد آثار و داوران جوایز مهرگان ادب و مهرگان علم مشخص شدند