مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-15اجتماعي

کاهش 50 درصدی حجم آب چشمه کوهرنگ


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از کاهش شدید آبدهی چشمه کوهرنگ این استان خبر داد.

- مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از کاهش شدید آبدهی چشمه کوهرنگ این استان خبر داد و گفت: با کاهش بیش از 50 درصدی آب این چشمه، آبرسانی به تعدادی از شهرها و روستاها با چالش مواجه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، فرشاد متقی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کاهش شدید بارش ها و خشکسالی های اخیر، نبود ذخیره برف در زمستان سال گذشته و تغییر بارش ها از برف به باران سبب شده تا بسیاری از چشمه های استان از جمله چشمه کوهرنگ با کاهش شدید آبدهی مواجه شود.

وی ادامه داد: چشمه کوهرنگ آب بسیاری از شهرها و روستاهای مسیر از کوهرنگ تا شهرکرد را تامین می کند که از جمله می توان به چلگرد، فارسان، باباحیدر، فیل آباد و پردنجان اشاره کرد.

متقی با بیان اینکه آب انتقالی از چشمه کوهرنگ نیمی از جمعیت شهرکرد را نیز پوشش می دهد، تصریح کرد: با کاهش آبدهی چشمه، احتمال افت فشار در مناطق شهری و روستایی وجود دارد از این رو توصیه می شود مشترکان با مصرف بهینه و صرفه جویی در آب مسوولان را در مدیریت منابع آبی یاری دهند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: تمام تلاش این شرکت برای تامین آب مورد نیاز مردم استان به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی حجم آب چشمه کوهرنگ

کاهش 50 درصدی حجم آب چشمه کوهرنگ