مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 17:272021-08-26سياسي

شوراها شهرداران را در مهلت قانونی انتخاب کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر ضرورت انتخاب شهرداران به ویژه شهردار یزد در موعد قانونی تاکید کرد.

- درباره جایگاه و ویژگی های شهردار شهر جهانی یزد اظهار کرد: با توجه به جایگاه شهردار شهر جهانی یزد که می تواند با حضور در جلسات شورای معاونان استانداری در تصمیمات شهری تاثیر گذار باشد، شهردار شهر جهانی باید جدا از تجربه و کارآمدی دارای تعاملاتی در سطح ملی و استانی باشد.

وی، بازنگری طرح جامع شهر یزد را از اولویت های این دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد دانست و گفت: از مهمترین اقدامات در دوره جدید مدیریت شهر تهیه طرح جامع بازنگری شهر یزد است لذا شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد باید در این دوره با فراهم آوردن مقدمات کار در محلات شهر، اهتمام ویژه ای برای تهیه این مهم داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار گفت: بررسی طرح های جامع و تفضیلی تهیه شده شهرها طی سالهای گذشته نشان می دهد که موفقیت چندانی در عملیاتی شدن طرح های تفضیلی قبلی حاصل نشده و یکی از دلایل اصلی آن نبود دقت کافی در زمان تهیه طرح جامع و همچنین زمانبر شدن و طولانی شدن تهیه این طرح ها بوده است.

صادقیان بازنگری طرح جامع شهر یزد را با توجه به جهانی شدن و خاص بودن این شهر دارای اهمیت ویژه ای خواند و عنوان کرد: شرح خدمات تهیه شده برای این طرح، ویژه و خاص بوده و ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها شهرداران را در مهلت قانونی انتخاب کنند

شوراها شهرداران را در مهلت قانونی انتخاب کنند