مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-26سياسي

از تامین واکسن مورد نیاز خراسان حنوبی تا بکارگیری پرستاران جدید


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از بهره گیری از ظرفیت نیروهای طرحی و افزایش تعداد پرستاران خبر داد و گفت: طی چند هفته گذشته تعداد زیادی واکسن آسترازنکا و کووبرکت برای نوبت اول تزریق شده و در تامین واکسن سینوفارم نیز علی رغم شایعات کمبودی نداریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از بهره گیری از ظرفیت نیروهای طرحی و افزایش تعداد پرستاران خبر داد و گفت: طی چند هفته گذشته تعداد زیادی واکسن آسترازنکا و کووبرکت برای نوبت اول تزریق شده و در تامین واکسن سینوفارم نیز علی رغم شایعات کمبودی نداریم.

غلامرضا شریف در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر، 480 بیمار بستری تنفسی و 100 بیمار بستری موقت در بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

وی افزود: در روز دوم شهریورماه، دقایقی در برخی از مراکز واکسیناسیون با کمبود دوز واکسن مواجه شدیم که از مراکز دیگر تأمین و مشکل رفع شد و اکنون مشکلی وجود ندارد.

شریف زاده تصریح کرد: طی چند هفته گذشته تعداد زیادی واکسن آسترازنکا و کووبرکت برای نوبت اول تزریق شده و مابقی این واکسن ها برای تزریق نوبت دوم کنار گذاشته شده و در تامین واکسن سینوفارم نیز علی رغم شایعات کمبودی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تامین واکسن مورد نیاز خراسان حنوبی تا بکارگیری پرستاران جدید

از تامین واکسن مورد نیاز خراسان حنوبی تا بکارگیری پرستاران جدید