مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 07:002021-08-25اقتصادي

مدیرعامل ترنجستان: ناشران بعد از 8 ماه به سرمایه اولیه می رسند


مدیرعامل شرکت نشر و پخش ترنجستان با ابراز تاسف از تورم بیش از 3 درصد بازار نشر گفت: اگر ناشر بخواهد برای کتاب کاغذ تهیه کند، پس از 8 ماه می تواند به سرمایه اولیه دست یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مصطفی اکبری مدیر عامل شرکت نشر و پخش ترنجستان در برنامه گفت وگوی فرهنگی یکی از نهادهای مهم در موضوعات فرهنگی است گفت: برخی اقدامات در وزارت ارشاد روتین است و وظایف هر بخش مشخص است.

وی از جایزه جلال، برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی و راه اندازی سایت ایبنا به عنوان اتفاقات ویژه دولت های قبلی یاد کرد و افزود: بخشی از اینها به عملکرد وزارتخانه مربوط می شود که حدود 80 درصد آنها روتین است و مشکلات امروز مربوط به تورم در کشور است و برای دولت سیزدهم کار به مراتب سخت تر خواهد شد.

اکبری فروش مجازی کتاب را از جمله اقدامات ویژه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: طرح های فصلی یکی از اقدامات بسیار خوب بود.

اکبری ضمن ابراز خرسندی از مطالبه گری مردم نسبت به وزیران اظهار کرد: این مطالبه گری وزیران را مجاب می کند تا کارها را با دقت انجام دهد.

مدیر عامل ترنجستان با ابراز تاسف از تورم بیش از 3 درصد بازار نشر تشریح کرد: اگر ناشر بخواهد برای کتاب کاغذ تهیه کند، پس از 8 ماه می تواند به سرمایه اولیه دست یابد و مصیبتی برای ناشران تبدیل شده و جلوی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل ترنجستان: ناشران بعد از 8 ماه به سرمایه اولیه می رسند

مدیرعامل ترنجستان: ناشران بعد از 8 ماه به سرمایه اولیه می رسند