مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-10فرهنگي

میزبانی قم از شعر آیینی سراسر کشور در مناسبت های مختلف


استقبال شایسته شاعران آیینی کشور از فراخون شعر غدیر، انگیزه ای برای کانون شاعران آیینی استان قم ایجاد کرد که در همه مناسبت های مذهبی و انقلابی میزبان شعر آیینی کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، استاد غلامرضا فلاح (امین) مسئول کانون شاعران آیینی استان قم اظهار کرد: فراخوان شعر غدیر با عنوان عید غدیر را با شور و شکوه بیشتری برگزار کنیم مورد استقبال شاعران آیینی در سراسر کشور قرار گرفت.

وی افزود: این فراخون برای دریافت 110 قطعه شعر فاخر بود که خوشبختانه بیش از 400 قطعه شعر در قالب های مختلف از سوی 150 شاعر آیینی کشور به دبیرخانه ارسال شد.

وی گفت: اساتید برجسته شعر و ادب آیینی کشور از جمله دکتر محمدعلی مجاهدی (پروانه)، استاد سید علی موسوی گرمارودی، استاد محمدجواد غفورزاده(شفق)، استاد غلامرضا سازگار(میثم)، استاد ولی الله کلامی زنجانی و دیگر شاعران آیینی پیشکسوت و جوان با رویش های نو و بدیع در این فراخوان مشارکت داشتند.

مسؤول کانون شاعران آیینی استان قم استقبال باشکوه شاعران آیینی سراسر کشور از این فراخوان را انگیزه ای برای تداوم اجرای این برنامه در مناسبت های مذهبی و انقلابی دانست و افزود: نخستین مناسبت پس از عید غدیر خم، ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است، که استاد مجاهدی دبیر شعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی قم از شعر آیینی سراسر کشور در مناسبت های مختلف

میزبانی قم از شعر آیینی سراسر کشور در مناسبت های مختلف