مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-09ورزشي

«کاراته» در روستاهای کرمانشاه رونق می گیرد


رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: روستاها و مناطق کم برخوردار استان مملو از استعدادهای بسیار خوبی در ورزش های رزمی و به خصوص کاراته هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید نصرالهی امروز در نشست تخصصی هیأت کاراته و هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان، اظهار داشت: مناطق کم برخوردار و روستاهای تابع استان استعدادهای بسیار خوبی در رشته کاراته دارند که باید شناسایی، تربیت و معرفی شوند و بخشی از این مهم نیاز به برنامه ریزی مشترک هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی و هیأت کاراته دارد.

وی ادامه داد: در راستای توجه به ظرفیت مناطق بومی و محلی و با هدف معرفی کاراته در مناطق روستایی و عشایری، هیأت کاراته استان اقدام به برنامه ریزی برای یک لیگ کاراته در اقامتگاه های  گردشگری بومی کرد که به نتیجه لازم منجر نشد؛ این برنامه می تواند یکی از محورهای همکاری هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی با هیأت کاراته باشد.

رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه یادآور شد: ورزش های رزمی در روستاهای استان خواستگاه قابل توجه ای دارد و این هیأت می تواند با انجام یک نیازسنجی و نظرسنجی منسجم امکانات و شرایط لازم برای توجه به ورزش کاراته را در این روستاها فراهم کرده و هیأت کاراته نیز در این راستا با تمام توان این هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کاراته» در روستاهای کرمانشاه رونق می گیرد

«کاراته» در روستاهای کرمانشاه رونق می گیرد