مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-04سياسي

اولین فرهنگسرای افراد دارای معلولیت در کرمان افتتاح شد


امروز 13 مردادماه با حضور استاندار کرمان، مدیرکل بهزیستی، شهردار کرمان، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین اولین فرهنگسرای افراد دارای معلولیت کشور در کرمان افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان امروز 13 مردادماه با حضور استاندار کرمان، مدیرکل بهزیستی، شهردار کرمان، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین اولین فرهنگسرای افراد دارای معلولیت کشور در کرمان افتتاح شد.

عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این مراسم با تقدیر از حرکت های خوب شهرداری در مباحث مربوط به افراد دارای معلولیت گفت: یکی از مهمترین راه های توانمندسازی افراد دارای معلولیت جدا کردن آنها از فضای خانه و تلاش برای ورود آنها به محیط جامعه است و این فرهنگسرا می تواند به خوبی پاسخگوی این نیاز افراد دارای معلولیت باشد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش انجمن آوات و همکاری شهرداری و بهزیستی برای نخستین بار در کشور این فرهنگسرا مورد بهره برداری قرارگرفته، افزود: قرار شد ساختمان و محل این فرهنگسرا را شهرداری تامین و بهزیستی نیز تجهیز این مجموعه را تقبل کرده است که امیدواریم با تجهیز امکانات این فرهنگسرا، به زودی فعالیت های فرهنگی و هنری و آموزشی در آن آغاز شود.

سیدمهران عالم زاده شهردار کرمان نیز در این مراسم گفت: امروز و در پویش هر هفته یک افتتاح، بیست و پنجمین مرکز فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین فرهنگسرای افراد دارای معلولیت در کرمان افتتاح شد

اولین فرهنگسرای افراد دارای معلولیت در کرمان افتتاح شد