مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-03پزشكي

سلامت قلب و عروق سالمندان با کاهش میزان کالری دریافتی در روز


نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که کاهش 200 کالری در روز و ورزش متوسط می تواند نه تنها باعث کاهش وزن شود بلکه سلامت عروق افراد مسن چاق را افزایش می دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که کاهش 200 کالری در روز و ورزش متوسط می تواند نه تنها باعث کاهش وزن شود بلکه سلامت عروق افراد مسن چاق را افزایش می دهد.

این تغییرات در شیوه زندگی ممکن است به جبران افزایش سفتی آئورت مرتبط با سن که معیاری برای سلامت عروق است و بر بیماری های قلبی تاثیر می گذارد، کمک کند.

به نقل از یو اس نیوز، تینا برینکلی، محقق، دانشیار علم پیری شناسی و طب سالمندی در مرکز استیک سالمندی سالم و پیشگیری از آلزایمر دانشکده پزشکی ویک فارست ایالات متحده می گوید: این اولین تحقیق برای ارزیابی تاثیر تمرینات هوازی با کاهش و بدون کاهش کالری بر سفتی آئورت است که با استفاده از تصویربرداری رزونانس مغناطیسی قلب و عروق (CMR) برای به دست آوردن تصاویر دقیق از آئورت ارائه شده است.

برینکلی توضیح داد: ما به دنبال تعیین این موضوع بودیم که آیا محدودیت کالری برای کاهش وزن، منجر به بهبود بیشتر در سلامت عروق، در مقایسه با ورزش هوازی به تنهایی، در افراد مسن مبتلا به چاقی می شود یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت قلب و عروق سالمندان با کاهش میزان کالری دریافتی در روز

سلامت قلب و عروق سالمندان با کاهش میزان کالری دریافتی در روز