مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-03سياسي

بازنگری طرح هادی 107 روستای فارس


این نهاد امسال بازنگری طرح هادی 107 روستای این استان را در برنامه کاری قرار دارد که بخش قابل توجهی از این روستاها در شهرستان ممسنی و مناطق شمال غرب فارس قرار دارند.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: این نهاد امسال بازنگری طرح هادی 107 روستای این استان را در برنامه کاری قرار دارد که بخش قابل توجهی از این روستاها در شهرستان ممسنی و مناطق شمال غرب فارس قرار دارند.

عطاء الله زمانی در دیدار با فرماندار شهرستان ممسنی و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 106 میلیارد ریال اعتبار برای بازنگری طرح های هادی اختصاص یافته و تا پایان امسال این طرح ها عملیاتی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، او با بیان اینکه 2 هزار و 400 روستای بالای 20 خانوار در این استان طرح هادی روستایی دارند، افزود: بسیاری از روستاها نیازمند تامین اعتبار و بازنگری هستند که تامین اعتبار این طرح ها با پیگیری و همراهی نمایندگان مجلس میسر می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس اضافه کرد: بازنگری طرح های هادی روستایی، زمینه اسکان جدیدی را در روستاها ایجاد می کند.

اسکان جدید در روستاها انگیزه کار و تامین معیشت و حفظ جمعیت روستایی را فراهم می کند، در غیر این صورت روستاییان به ناچار با تغییر کاربری و تخلف در ساخت و سازها زمینه سکونت در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری طرح هادی 107 روستای فارس

بازنگری طرح هادی 107 روستای فارس