مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 16:102021-08-02اقتصادي

دنبال جذب 20 هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در بوشهر هستیم


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به منظور افزایش سرانه پرداختی، دنبال جذب 20 هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در استان هستیم.

- ، محمد رضا میری عصر دوشنبه در نشست پویش مهربان اظهار داشت: در استان بوشهر هفت هزار و 650 نفر فرزند یتیم و محسنین بد سرپرست تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر بیش از 30 هزار خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که بیش از 60 درصد این خانوارها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: همه فرزندان یتیم و محسنین بد سرپرست دارای حامی هستند ولی از سرانه پایین کمکی برخوردار هستند که از همین رو به دنبال جذب حامیان جدید و افزایش کمی سرانه این ایتام هستیم.

وی بیان کرد: طرح پویش ایران مهربان به منظور جلب مشارکت همگانی نیکوکاران و مردم برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین استان اجرایی شده و مردم می توانند با شرکت در این طرح به فرزندان معنوی خود کمک کنند.

میری افزود: سرانه کشوری پرداختی برای فرزندان ایتام 522 هزار تومان و برای فرزندان محسنین 203 هزار تومان است که در این پویش سرانه فرزندان ایتام تا 700 هزار تومان و فرزندان محسنین تا 400 هزار تومان تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال جذب 20 هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در بوشهر هستیم

دنبال جذب 20 هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در بوشهر هستیم