مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-02بين الملل

سندی که سرقت آثار تاریخی یمن از سوی عربستان را ثابت می کند


یک سند رسمی نشان می دهد که حاکمیت عربستان با راهبری ائتلاف عربی ضد یمن، در حملات خود اماکن تاریخی یمن را هدف قرار داده و همچنین آثار تاریخی این کشور را برای فروش در انگلیس به سرقت برده است.

- یک سند رسمی نشان می دهد که حاکمیت عربستان با راهبری ائتلاف عربی ضد یمن، در حملات خود اماکن تاریخی یمن را هدف قرار داده و همچنین آثار تاریخی این کشور را برای فروش در انگلیس به سرقت برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت سعودی لیکس، طبق این سند، یک شبکه وابسته به معمر الاریانی، وزیر رسانه دولت مستعفی یمن آثار تاریخی این کشور را از طریق عربستان برای فروش در بازار سیاه اروپا جابه جا می کند.

سعودی لیکس گزارش داد، فروش آثار تاریخی یمن با قیمت هایی بسیار پایین تر از قیمت واقعی شان انجام می شود و تعداد زیادی از آنها در ساختمانی در ریاض کشف شدند.

طبق این سند، پلیس انگلیس قاچاقچیان عربستانی این آثار تاریخی را در لندن دستگیر کرد و معلوم شد که آنها بخشی از شبکه ای هستند که از چند سال قبل در زمینه قاچاق آثار تاریخی از یمن از طریق عربستان فعالیت دارد.

هیئت نظارت و مبارزه با فساد در عربستان فورا این سند رسمی را تکذیب کرد.

اما سازمان فرهنگ، آموزش و علوم سازمان ملل (یونسکو) ابتدای سال جاری میلادی تاکید کرد که در طول جنگی که از مارس 2015 توسط ائتلاف عربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندی که سرقت آثار تاریخی یمن از سوی عربستان را ثابت می کند

سندی که سرقت آثار تاریخی یمن از سوی عربستان را ثابت می کند