مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-02سياسي

37 درصد از پرونده های شوراهای حل اختلاف کردستان به صلح و سازش ختم شد


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: 37 درصد از پرونده های قضایی استان با همکاری مردم و شوراهای حل اختلاف درسال جاری منجر به صلح و سازش شده است که خوشبختانه نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد رشد داشته است.

- بهادر اسدی در گفت وگو باخبرنگار فارس از سنندج،  با بیان اینکه همه اختلافات نباید به محاکم فرستاده شود، اظهار کرد: افزایش صلح و سازش در پرونده های شورای حل اختلاف و تداوم و توسعه این امر مهم و مبارک فارغ از اینکه عملکرد درخشان و کارنامه قابل قبول و در خور تقدیر شوراهاست.

وی اضافه کرد: این امرو عامل مهمی در راستای افزایش میزان رضایتمندی مراجعین و جلوگیری و پیشگیری از اطاله دادرسی و همسوسازی اهداف با سند تحول و سند امنیت قضایی و دستورات رییس قوه قضاییه است.

ضرورت ترویج فرهنگ اسلامی ایجاد مصالحه و سازش در جامعه وی با اشاره به رفتارهای کدخدامنشی و اهتمام برای صلح و سازش در بین دعاوی مردمی، افزود: همکاری مردم و اعضای شوراهای حل اختلاف در کاهش ورودی پرونده های قضایی و صلح و سازش ضروری است و باید فرهنگ اسلامی ایجاد مصالحه و سازش در بین مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

  معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: 37 درصد از پرونده های قضایی استان با همکاری مردم و شوراهای حل اختلاف درسال جاری منجر به صلح و ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 درصد از پرونده های شوراهای حل اختلاف کردستان به صلح و سازش ختم شد

37 درصد از پرونده های شوراهای حل اختلاف کردستان به صلح و سازش ختم شد