مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:402021-08-01ورزشي

افتتاح اولین مرکز حمایت از زنان و کودکان آسیب دیده از فضای مجازی در یزد


اولین مرکز «حامی» کشور برای حمایت از زنان و کودکان در آسیب دیده فضای مجازی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با حضور مسئولان استانی در فرهنگسرای شهر راه اندازی شد.

- ایسنا/یزد اولین مرکز حامی کشور برای حمایت از زنان و کودکان در آسیب دیده فضای مجازی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با حضور مسئولان استانی در فرهنگسرای شهر راه اندازی شد.

جمال الدین عزیزی شهردار یزد در این مراسم اظهار کرد: شهرداری یزد در راستای انجام رسالت های اجتماعی خود و کمک به دستگاه قضایی و پیشگیری از جرائم در سطح شهر مرکز حمایت از زنان و کودکان آسیب دیده در فضای مجازی را محل فرهنگسرای شهرداری راه اندازی کرده و در اختیار دادگستری قرار داده است.

وی افزود: این مرکز می تواند خدمات مناسبی را به زنانی که در فضای مجازی مورد آسیب قرار گرفته و دچار مشکل شده اند، ارائه کند و قطعا اثرات این موضوع میتواند درسطح شهر دیده شود.

عزیزی اعلام کرد: مرکز حامی یکی از بخش های فرهنگسرای شهر است، این ساختمان در سه طبقه بازسازی شده و سایر بخش ها نیز به سایر برنامه های حوزه ی اجتماعی شهرداری اختصاص خواهد یافت.

غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری استان یزد هم در این مراسم گفت: با توجه به برگزاری نخستین همایش ملی پیشگیری از بزه دیدگی زنان و کودکان به میزب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مرکز حمایت از زنان و کودکان آسیب دیده از فضای مجازی در یزد

افتتاح اولین مرکز حمایت از زنان و کودکان آسیب دیده از فضای مجازی در یزد