مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 18:052021-08-01اجتماعي

بسته شدن تونل سرچم-اردبیل و جاده میانه-زنجان بر اثر بارش های امروز


در روستای آرگون بخش خداجو هم جاری شدن سیلاب باعث خسارت به اراضی کشاورزی و راه های روستایی شده و بارش ها در سراب و شبستر نیز موجب آبگرفتگی معابر عمومی و منازل مسکونی شده است.

- در روستای آرگون بخش خداجو هم جاری شدن سیلاب باعث خسارت به اراضی کشاورزی و راه های روستایی شده و بارش ها در سراب و شبستر نیز موجب آبگرفتگی معابر عمومی و منازل مسکونی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از ریزش کوه و بسته شدن تونل سرچم-اردبیل و جاده میانه-زنجان بر اثر بارش های امروز خبر داد.

محمدباقر هنربر یکشنبه شب در گفت وگوی خبری، در خصوص خسارت بارش های امروز، اظهار کرد: بر اساس هشدار جوی رنگ نارنجی صادر شده از سوی اداره کل هواشناسی، بارش رگباری باران در نقاط مختلف استان پیش بینی شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بارش باران در شهر میانه و شهر آچاچی موجب آبگرفتگی معابر عمومی و تعدادی از مغازه ها و در بخشی از روستاهای غریب دوست، کلهر و اونلیق نیز موجب آبگرفتگی منازل و معابر عمومی، خسارت به ادوات کشاورزی و خودروها، شکستن تیرهای برق و آسیب به برخی از راه های روستایی شده است.

وی ادامه داد: در مراغه نیز جاری شدن سیل از بالادست سدعلویان به طرف روستای آشان منجر به خسارت به بخشی از راه های روستایی و زمین های کشاورزی شده و نیز یکی از هم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن تونل سرچم-اردبیل و جاده میانه-زنجان بر اثر بارش های امروز

بسته شدن تونل سرچم-اردبیل و جاده میانه-زنجان بر اثر بارش های امروز