مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 13:052021-08-01فرهنگي

این بار نوبت سیاه باز است توقیف شود؟


همواره یک بخشی از ذهن مخاطب پیگیر سینما و سریال درگیر این است که نکند این فیلم یا سریال هم توقیف شود یا به سد سانسور بخورد.

- از زمان دیدن این صحنه مدام ذهنم درگیر اتفاقاتی است که امکان دارد برای فیلمم سیاه باز هم رقم بخورد! آنهم این که آیا این صحنه مثل بسیاری موارد مشابه دیگر بعد از چند روز به دلیل اعتراض نهادهای مربوطه سانسور می شود یا حتی احتمال توقیف فیلم هم وجود دارد؟ دلیل این پرسش این است که بسیاری موارد مشابه از این دست را دیده ایم که فیلم یا سریالی بعد از اکران یا پخش در پلتفرم ها با چنین مشکلی رویرو شده اند.

نزدیکترین مثال سریال می خواهم زنده بمانم حدود 2 ماه قبل بود که به دلیل ایراداتی که مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا بعد از پخش 14 قسمت به سریال وارد کرد، پخش قسمت پانزدهم آن با فراز و فرودهایی همراه شد.

در سریال می خواهم زنده بمانم معاونت اجتماعی ناجا به شخصیت و شخصیت پردازی یک نیروی انتظامی دهه 60 (کمیته سابق) اعتراض داشتند و ذکر کرده بودند: از آنجایی که در سکانسهایی از این سریال خانگی به پیشینه یک سازمان انقلابی و پیشکسوتانی که سالیان متمادی در خط مقدم صیانت و پاسداری از ارزشهای اسلامی و انقلابی تلاش کرده و با نادیده انگاری ایثارگری هایشان در این سریال، به جایگاه و کارنامه درخشانشان توهین نیز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بار نوبت سیاه باز است توقیف شود؟

این بار نوبت سیاه باز است توقیف شود؟