مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-01ورزشي

تغییر میزبان فینال جام حذفی/ملوان با یک برد به نقش جهان می رود


محل برگزاری مسابقه فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1400-1399 اعلام شد و این مسابقه راس ساعت 20:30 روز یک شنبه مورخ 17 مرداد 1400 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از تغییر محل فینال جام حذفی از کرمان به اصفهان خبر دادند و تیم ملوان در صورت پیروزی در مقابل فولاد خوزستان در فینال جام حذفی به مصاف برنده دیدار استقلال یا گل گهر خواهد رفت.

  این اتفاق بعد از بازدید اخیرا مسؤولان سازمان لیگ از ورزشگاه های استان کرمان صورت گرفت و در نهایت به علت نبود هیچ تیمی از اصفهان در این مسابقات، ورزشگاه نقش جهان به عنوان میزبان فینال این مسابقات تعیین شد.

  سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که با توجه به بازدید انجام شده از مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان و ارزیابی شرایط میزبانی فینال جام حذفی فصل 400 -1399 به اطلاع می رساند با توجه به سوابق بهره برداری در طی فصل جاری و برگزاری مسابقات وضعیت فعلی چمن ورزشگاه به صورتی است، که الزاما باید برنامه ریزی ترمیم و اصلاح نواقص چمن بلافاصله بعد از پایان لیگ یک کشور آغاز می شد، تا قبل از ایجاد خسارت های جبران ناپذیر سلامت چمن ورزشگاه تضمین شود که البته این امر میسر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر میزبان فینال جام حذفی/ملوان با یک برد به نقش جهان می رود

تغییر میزبان فینال جام حذفی/ملوان با یک برد به نقش جهان می رود