مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-01اقتصادي

افزایش قیمت 40 درصدی بلیت قطار تکذیب شد/ احتمال گران شدن بلیت از شهریور


رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با بیان اینکه تا پایان مرداد ماه امسال هیچ گونه افزایش قیمتی روی نرخ بلیت قطار نخواهیم داشت، - جی پلاس؛ رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته اعلام کرد: تا کنون افزایش قیمتی در نرخ بلیت قطار نداشته ایم و درخواست ما برای سال 1400 رد شده است اما در صورت موافقت از ابتدای شهریور ماه 20 درصد قیمت بلیت قطار که نیمه دوم سال گذشته قرار بود افزایش یابد، به نرخ ها اضافه خواهد شد.

محمد رجبی در گفت وگو با ایسنا درباره انتشار خبرهایی مبنی بر افزایش 40 درصدی قیمت بلیت قطار اظهار کرد: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و در مرداد ماه نیز قیمت بلیت قطار با همان نرخ سابق عرضه شده است.

هیچ افزایش قیمتی نداشته ایم.

وی مخالفت برخی مسئولان را دلیل عدم افزایش 40 درصدی قیمت بلیت اعلام کرد و افزود: قرار بود درخواست ما برای افزایش 40 درصدی نرخ بلیت قطار در سال 1400 در شورای عالی هماهنگی ترابری بررسی و تصویب شود تا بتوانیم هزینه های خودمان را مدیریت کنیم اما با مخالفت هایی که صورت گرفت این موضوع از دستور کار خارج شد.

افزایش قیمت 20 درصدی پارسال از شهریور ماه رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با بیان اینکه تا پایان مرداد ماه امسال هیچ گونه افزایش قیمتی روی نرخ بلیت قطار نخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت 40 درصدی بلیت قطار تکذیب شد/ احتمال گران شدن بلیت از شهریور

افزایش قیمت 40 درصدی بلیت قطار تکذیب شد/ احتمال گران شدن بلیت از شهریور