مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-31پزشكي

فوت 15 بیمار کرونایی در گلستان/میزان بیماران سرپایی افزایش یافت


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از فوت 15 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته خبرداد و گفت: میزان بیماران سرپایی گلستان در پیک پنجم نسبت به موج های قبلی افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناهید جعفری بعدازظهر شنبه در جلسه مقابله و پیشگیری از کرونای استان اظهارکرد: تعداد بستری های پیک پنجم در گلستان به هزار و 473 نفر رسیده که تاکنون به این اندازه بیمار بستری نداشتیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: میزان بیماران سرپایی های ما هم اکنون از اسفند و فروردین ماه بیشتر است.

جعفری ادامه داد: از هزار و 473 بیمار بستری در مراکز درمانی گلستان 157 نفر در آی سی یو تحت مراقبت بوده و 57 نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته 230 بیمار جدید در مراکز درمانی گلستان بستری شدند.

جعفری ادامه داد: تجربه ثابت کرده هنگام تعطیلات تعداد بستری ها کاهش می یابد اما بعد از تعطیلات شاهد روند افزایشی خواهیم بود بنابراین در دو روز آینده انتظار داریم میزان بستری ها همچنان افزایشی باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از فوت 15 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: 6 برابر میزان بستری ها بیمار سرپایی دارای علامت به ما مراجعه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 15 بیمار کرونایی در گلستان/میزان بیماران سرپایی افزایش یافت

فوت 15 بیمار کرونایی در گلستان/میزان بیماران سرپایی افزایش یافت