مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 19:252021-07-28فرهنگي

«بی سروپا»، اکشنی برای یک بار دیدن!


این فیلم با بازی باب اودنکرک که در چندین سال با بازی در نقش محوری سریال «بهتر است به کال زنگ بزنی» مورد توجه قرار گرفته، اثری اکشن و کمدی است که اگرچه آنچنان استوار نیست اما ارزش یک بار تماشا کردن را دارد.

- فیلم سینمایی بی سروپا با بازی باب اودنکرک که در چندین سال با بازی در نقش محوری سریال بهتر است به کال زنگ بزنی مورد توجه قرار گرفته، اثری اکشن و کمدی است که اگرچه آنچنان استوار نیست اما ارزش یک بار تماشا کردن را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ بی سروپا / Nobody یک نسخه کم تر دیوانه وار و شجاعانه تر از جان ویک / John Wick است که در آن، باب اودنکرک 58 ساله به جای کیانو ریوز 56 ساله ایفای نقش کرده است؛ آن هم در نقش یک آدم بی سر و پا که هیچکس نباید سر به سر او بگذارد.

شباهت های بین دو اثر اتفاقی نیستند.

هر دوی این فیلم ها نوشته درک کولستاد اند؛ اگرچه که سکان دار هدایت بی سروپا فرد کم تر شناخته شده ای به اسم ایلیا نایشولر است؛ کسی که علاقه خاصی به این گونه داستان ها درباره افراد ابرجاسوس دارد.

بی سروپا هیچ وقت خودش را خیلی جدی نمی گیرد، تمام چیزهای خوبی که یک نفر از این گونه فیلم انتظار دارد را به مخاطب می دهد و قسمت شروعین خود را هم بیش از حد طولانی نمی کند (مثلا برخلاف آخرین نسخه جان ویک ).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بی سروپا»، اکشنی برای یک بار دیدن!

«بی سروپا»، اکشنی برای یک بار دیدن!