مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:502021-07-28اجتماعي

دمای هوای آذربایجان غربی خنک تر می شود


براساس اعلام نقشه های پیش یابی اداره کل هواشناسی در آذربایجان غربی طی روزهای آینده دمای هوای استان افت چهار تا 6درجه خواهد داشت و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه روزانه سه درجه از دمای هوا کاسته شده و هوای استان خنک تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و براساس اعلام نقشه های پیش یابی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی طی روزهای آینده دمای هوای استان چهار تا 6درجه کاهش می یابد و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه روزانه سه درجه از دمای هوا کاسته شده و هوای استان خنک تر می شود.

یادآور می شود اوایل هفته آینده در ساعات بعد از ظهر برای مناطق شمالی و مرکزی استان بارش های رگباری و وزش باد پیش بینی می شود و امواج بارشی از روز سه شنبه وارد استان شده و مناطق شمالی استان همراه با بارش باران های رگباری خواهد بود و رعد و برق و وزش باد نیز همراه با این موج بارشی در آذربایجان غربی پیش بینی می شود و لازم است شهروندان نکات ایمنی مرتبط را در نظر داشته و از اتراق در کنار مسیل ها، رودخانه ها و تردد در کوهپایه ها خودداری کنند.

خاطرنشان می شود دمای هوای ارومیه طی 24 ساعت گذشته بین 17و 36 درجه سانتی گراد و بوکان با مثبت 42 درجه سانتی گرادگرمترین و چالدران با 14 درجه سانتی گراد خنک ترین شهر استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای آذربایجان غربی خنک تر می شود

دمای هوای آذربایجان غربی خنک تر می شود