مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-24سياسي

ورودی های همدان زیبنده یک شهر تاریخی نیست/ معلوم نیست کی قرار است مشکلات رفع شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از نامنظمی و عدم ساماندهی ورودی های شهر گلایه کرد و با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری همدان مغفول مانده است گفت: - حجت الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ظرفیت های از دست رفته گردشگری استان بالاست و موضوعات مغفول مانده زیادی در این حوزه داریم اظهار کرد: وضعیت شهر همدان با وجود قدمت تاریخی طوری است که وقتی مسافری وارد آن می شود خبری از تداعی گردشگری دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه آسفالت خیابان ها و بلوارها بسیار نامناسب است و پروژه های نیمه کاره ای چون پل های عجیب هوایی و ناقص که سالها به طول می انجامد نیز مزید بر علت شده است گفت: 15 سال است که چاله چوله های میدان عاشورا، میدان سپاه و ارامگاه بوعلی تکراری شده و کسی هم به فکر رفع آن نیست به طوری که در زمان بارندگی گل و لای تمام خیابان را می گیرد و با می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه معلوم نیست کی قرار است یک بار برای همیشه این مشکلات رفع شود گفت: جلوه های تاریخی همدان را آن طور که باید و شاید معرفی نکردیم.

وی افزود: مخروبه ها در داخل شهر باقی مانده و محدوده بازآفزینی های شهری اجرا نشده است، از سال قبل 85 هزار میلیارد تومان در صندوق بازآفزینی بوده که می شد در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های همدان زیبنده یک شهر تاریخی نیست/ معلوم نیست کی قرار است مشکلات رفع شود

ورودی های همدان زیبنده یک شهر تاریخی نیست/ معلوم نیست کی قرار است مشکلات رفع شود